Jak GE Money Bank terorizuje své klienty

Poslechněte, co všechno se vám může stát, když budete klientem banky, který má ve svém reklamním sloganu slova jako důvěryhodnost, spolehlivost a flexibilita

Přidat komentář

Přehled komentářů

03.04.2007 10:42 Ebo
No to je "cool"..
03.04.2007 12:46 Lokki
To je sci-fi, nebo se to opravdu stalo? Pracuju uz nejakou dobu v bance (nastesti ne GE) a tohle mi prijde jako neuveritelne... O.o
03.04.2007 12:53 Mirun
Tohle zcela výjimečně není sci-fi :(
28.05.2007 18:44 Miky76
taky pracuju v bance a tohle se mi zdá taky neuvěřitelné. Ale zase, nedivil bych se... Mně se stalo něco podobného a pak jsme velmi opatrně volali klientovi a pak se mu klaněli až k zemi, když to přijel vrátit. A nebylo to 100k, ale o dost míň :)
navíc, kdyby mi v bance řekli, že nemaj peníze, které mám na účtu, k vyplacení /pokud by to nebyly miliony/, tak bych asi hnedle šel do jiný banky
03.04.2007 13:31 Joker
Tak tohle je teda síla. Zajímalo by mě, jaká byla reakce na ten poslední dotaz úředníka. Protože to už bych jim asi i já, ač velice mírné povahy, něco řekl.
03.04.2007 14:42 pako
kua, já mám u nich účet... mě se sice nemůže stát, že by mi dali 100000 navíc, protože tolik jsem na účtě nikdy neměl a ani mít nebudu, ale stejně... Postup banky i policie je naprosto děsivý...
03.04.2007 14:48 pako
Eště mě tak napadlo, aby nezačali vyhrožovat tobě, až se tento článek dostane na přední místa ve vyhledávačích na frázi "GE money bank". Mě se totiž něco podobného stalo. Napsal jsem do blogu svoje zkušenosti s jistou firmou a začaly mi přicházet anonymní výhružky...
03.04.2007 15:20 Mirun
Vyhrožovat? Proč mě? :) Měli by vyhrožovat svým zaměstnancům, kteří jsou neschopní, nedodržují smlouvy, porušují předpisy, jednají na vlastní pěst a ve finále si hrají na mafii, já nejsem TEN problém, mým zastřelením se neuchrání před tím, že se podobná prasárna nezopakuje za týden znovu... a nenapíše o tom někdo další...
06.04.2007 18:47 pako
Proč by ti měli vyhrožovat? No proto, že jsi to napsal, že si to hromada lidí přečte a na základě toho článku se stane klientem jiné banky. Jde o prachy, chápeš? ;)
06.04.2007 19:32 Mirun
No, jestli mi začnou vyhrožovat, či mě vláčet po soudech, stanu se mediálně slavným. No, a když už budu v té televizi, tak si při té příležitosti založím punkovou hudební skupinu (GE Pistols), začnu jezdit ve Ferrari, budu neustále souložit s fanynkami a postavím si továrnu na vlastní značku prezervativů.
Sakra, to vůbec nezní špatně...
06.04.2007 21:38 pako
No, mě už vyhrožujou, není to sice kolos typu GE, ale ty soudy a fanynky zatím v nedohlednu... Asi budu muset přiostřit...
03.04.2007 15:47 CyberMage
A timto cela zalezitost skoncila ?
03.04.2007 15:57 Mirun
Neskončila. Resp. možná pro GE, pro Radka ne a jak ho znám... :) Jen zatím není vhodné prozradit víc.
28.05.2007 18:46 Miky76
už je vhodné prozradit víc? nějaký ten týden už uběhnul ;)
03.04.2007 16:11 Dokonalá
nesnasim GE, pred rokem jsem tam zrusila ucet a zarekla se, ze tehle instituci uz nikdy nedam ani korunu
03.04.2007 17:09 mibrt
Jsem u GE a absolutní spokojenost, možná tím, že jsem menší zákazník, který svým zůstatkem na účtu nikdy nepřesáhne 50 000 Lč
03.04.2007 18:00 tik
rekni mi prosim, ze sis to vymyslel. Ze to neni pravda...
04.04.2007 06:37 Zed
Tak to je sila! Ti policisti jsou z toho nejlepsi. Uplne se valim pod stolem nad predstavou, jak nejaky policajt rve do sluchtka nejake vyhruzky a na druhe strane mu racionalne oponuje nejaky o 30 bodu iq inteligentnejsi clovek:D
04.04.2007 07:18 Zed is dead
no nevim nevim ja se u toho moc smichy nevalel.. a jsou chvile kdy jsou chvile kdy iq nerozhoduje a bouzel pri jednani s policii to neni az tak ojedinely pripad.. maximalne se muzes utesovat ze jsi chytrejsi ale je ti to k prdu... ja doufam ze se dockame pokracovani kde se dozvime jak to nakonec dopadlo.. a az pak se tomu mozna budeme moct zasmat..
04.04.2007 07:36 ivdo
No tak od téhle banky bych zdrhal i z jiných důvodů.

http://www.mesec.cz/clanky/desetnik-agrobanka-pujde-do-konkurzu-kdo-s-ni/

Konkurz Agrobanky a podíl GE Money Bank

GE Money Bank (dříve GE Capital Bank) získala zdravou část Agrobanky po uvalení nucené správy na banku na základě Kupní smlouvy o prodeji části podniku ze dne 22. 6. 1998. Tuto smlouvu ale právní výklady minoritních akcionářů Agrobanky prohlašují za neplatnou, a tak požadují i zahrnutí části GE Money Bank do konkurzní podstaty Agrobanky

http://www.finexpert.cz/Bleskovky/Agrobanka-jde-ke-dnu-Koho-stahne-s-sebou/sr-1-sc-3-a-18816/default.aspx

Možností, co se stane v následujících měsících je několik. Od skutečného zahrnutí GE Money Bank do konkurzního majetku se všemi důsledky pro klienty

(okamžitá splatnost úvěrů atp.)

přes obchodní dohodu mezi GE Money Bank a Agrobankou Praha až po další soudní tahanice a spory.
04.04.2007 09:23 Ali
A jak víš, že si to ten tvůj kámoš nevymyslel? Taky jsem znal jednoho co tvrdil něco jiného v hospodě a pravda pak byla ta, že ho zabásli a teď bručí.
04.04.2007 10:55 Mirun
Zvláštní (logická) souvislost.
04.04.2007 09:46 canakja
Já už zvažuju, že se na ty vydřiduchy zlodějský vyseru, pěkně dlouho. Ale kam sakra jinam?! Všechno to sou nenažraný kurvy
04.04.2007 20:48 OpekX
ale vzdyt ge krachuje, maji problemy.to vi prece kazdy
04.04.2007 22:29 Keeya
Jo a ještě něco ke "krachu GE". Vážení nastudujte nejdříve než vypustíte bludy. V roce 98 koupila tenkrát GE Capital bank zdravou část Agrobanky, která byla v nucené správě. Za celou transakci a vše ostatní ručil ze zákona stát.Společnost Agrobanka Praha nemá nic společného s GE!!!!Druhá věc myslíte, že druhá největší společnost na světě GE nechá padnout některý svůj byznys v Evropě?Dosti nereálné, nemyslíte?Těžko si jeden z nejdůležitějších hráčů na bnk trhu dovolí ohrozit klienty...má tisíckrát větší zisky a obraty než o jaké částky se vedou spory a "malé dohody"!!Tak pánové nešiřte bludy!!!!!
22.09.2007 10:23 Lola
VY jste se nám do toho nějak obula. Z jakého postu tuto instituci tak bráníte? Myslíte, že to co se stalo, není možné? A která je ta první největší společnost? A z jakého pohledu? Z pohledu obratů, zisku nebo podle čeho je GE největší na světě?
04.04.2007 22:21 Keeya
Zajímavý příběh, ale myslím, že dosti přibarvený. Nevylučuju, že pokladní nemohla udělat chybu - stane se, i její zpočátku popsaná snaha dostat peníze zpět se zdá býti reálná, ale příběh dále...no nevím. nerozumím, proč si okamžitě po telefonu klient peníze nespočítal a nejel je vrátit.Navíc vím, že v GE se peníze na pokladně do obálek nezalepují.Mám tam účet. Další povídání s policií atd. je opravdu úsměvné.jsem v GE nadmíru spokojen a vím, že dozajista této bance záleží hlavně na pověsti, proto je to všechno spíše sci-fi a nevěřím tomu, ale ať si každý udělá názor a pokud je to opravdu PRAVDA tak se omlouvám za svou nedůvěru.
22.09.2007 10:32 Lola
Kdy jste si naposedy vybíral(a) ve Vaší bance víc jak 250 000,-Kč? A nakonec, vždyť Vás nikdo nenutí tomu článku věřit.
05.04.2007 11:23 12
230 tisic v obalce, cast pocitana strojem a k tomu drobne (???) v ruce, ve vztahu k bance prehnane paranoidni Radek, ktery si neprepocitava hotovost... A rvouci policiste, kteri nezaklepali, ale vtrhli do bytu (asi vyrazili dvere). Takova pitomost :)
05.04.2007 11:36 SkunerQ
a co ty cedule u prepazek "prepocitejte si ... na pozdejsi reklamace ..." . To neplati na obe strany?
05.04.2007 20:53 poohDA
tak v tomto případě to měl snad říct klient bance, ne? Ale to, že to nepřepočítal, svědčí o tom, že zas tak paranoidní není.
Na druhou stranu mě to nepřekvapuje, GE je dlouhodobě banka s nejhorší obsluhou. Jejich obchodní model jde tak říkajíc "do široka, do mas", dlouhodobý vztah s klientem je pro ně neznámý pojem (kromě lidí od sloganů).
22.09.2007 10:24 Lola
Velice trefné.
05.04.2007 21:27 ron
Gratuluju, článek je už na Googlu ve vyhledávání mezi českými stránkami na šestém místě :).

http://www.google.cz/search?hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aofficial&hs=GEZ&q=GE+Money+Bank&btnG=Hledat&lr=lang_cs

Dejte jim co proto.
06.04.2007 08:08 12
Je to hoax od Komercni banky, od jejich zamestnancu uz mi prislo 10 mailu s timhle linkem.
06.04.2007 09:37 poohDA
to že zaměstnaci konkurenční banky rozesílají odkazy v množství větším než malém není důkaz hoaxivity zprávy, ale spíše škodolibosti lidí z KB.
06.04.2007 12:14 12
Pokud by to byl podvrh, tak by se to od 'spravneho' hoaxu lisilo jen tim, ze posilaji pouze link a ne cely text v tele emailu. Pribeh je evidentne pribarven a zalozen na tom, ze si neduverivy zakaznik, ktery v bance obvykle nenechava ani korunu, neprepocita penize vydane pokladnou. A i kdyby to pokladni takhle exkluzivne zvorala, zacala vysilovat, ze to bude muset zaplatit ze sveho, zavolala policii a tam nekoho presvedcila tak, ze by delal takovy psi kusy: porad to neznamena, ze ta banka tohle dela obvykle, ze jak tvrdi titulek 'terorizuje sve klienty'.
06.04.2007 12:32 Mirun
Jasně že tento příběh neznamená, že to banka dělá obvykle. Ale také to neznamená, že to obvykle nedělá.
Bankovní sektor je myslím natolik vydělečný, že by banka mohla zaměstnávat profesionály, kteří vědí, jak se mají chovat, pokud se něco děje. A jestliže takové lidi nezaměstnává, tak by systém banky měl být postaven tak, aby lidé v ní pracující, nemohli svévolně dělat, co se jim zlíbí.
Pokud některý zaměstnanec banky může porušit smlouvu, obejít (existují-li) nějaké bezpečnostní opatření a odečíst ze svého subjektivního rozhodnutí peníze z účtu libovolného klienta a převést je na jiný, pak je to pro mě dostatečná informace o tom, že bych si u této banky peníze nikdy neuložil. Když to přeženu: to by příště některá pokladní mohla mít pocit, že mám na účtu moc peněz, které si dle jejího mínění nezasloužím, převést si je k sobě a jet za ně na dovolenou...
07.04.2007 18:27 12
Pres vsechny zdanlive logicky duvody, ktery z tohohle clanku vyplyvaji mam jistotu, ze driv prestanu chodit sem nez do GE. Jestli nekdo zasahne ve prospech zakaznika, tak at je to kompetentni organ (ten blabol o tom, ze Policie vrazila do bytu rodicu je absurdni) a ne bulvar. Zvysil sis navstevnost, dobry, ale pokud ti skutecne jde o nejaky pravidla, tak resit to nejakym pamfletem je hloupost. Vlastne pokud to ani Radek ani ty nepujdete ohlasit, tak by nebylo spatny to ohlasit. At se vysetri, co je na tom pravdy a odpovedni, at nesou nasledky. Vcetne pripadu, ze to je cely vymysleny a nekoho to melo poskodit, co myslis?
09.04.2007 06:49 Mirun
Moc tomu nerozumím, protože některé věci jsou v článku, jiné jsem již zmínil v komentáři, ale budiž, znovu a jinak:
- pokud někdo poškodil GE, pak je to GE, nikoliv já, zaměňuješ příčinu s následkem.
- mám osobní zkušenosti s chováním policie, nikomu bych je nepřál
- totéž s "kompetentními orgány", které mají občana zastupovat
- pokud jsi ještě nikdy nic s policií či orgány neřešil, pak chápu tvůj postoj, před pár lety bych patrně napsal něco podobného, co ty. dnes jsem moudřejší a vím.
- návštěvnost mi daleko více zvýší něco, kde bude slovo "porno", "šukat" atd., viz rubrika bez zábran, takže o to patrně nešlo. to že si to lidé rozesílají, já nijak neovládám...
09.04.2007 13:48 Keeya
Mirune, Mirune...Víš co je největší bída???to, že píšeš o něčem o čem vůbec nevíš a ten titulek....alá TV NOVA, ale to je tvůj styl- patrno z celého blogu....škoda, že vyvoláváš nesmyslné pomluvy a bludy jak jsem ti psal víše není to prostě technicky ani jinak možné aby se něco takové stalo...celé jsem si to ještě ověřoval a fakt je to blábol..škoda, že tím znérvózňuješ cca 800 tis klientů. které tato banka má. Chybu může udělat každý, včetně pracovníků banky, ale to co popisuješ ty a tvůj kamarád Radek je fakt nesmysl...tak už se vzpamatuj a zeptej se radka jak to bylo!!!!
09.04.2007 15:53 Mirun
Na tvé zjištění ohledně bulváru jsi nemusel číst celý web, stačilo podívat se na hlavičku, přes stromy občas lidé nevidí les.

Ty sis to ověřoval? :) Zavolal sis na banku a oni ti řekli že je něco takového vyloučené? Hm. A upřímně, co jsi asi čekal, že ti řeknou? :)

(o tom, co je a není možné nerozhoduje to, čemu věříme, mě třeba jednou na - naštěstí dnes již neexistující IPB neprovedli nesmyslně úhradu z důvodu nedostatku finančních prostředků, které tam prokazatelně byly a když jsem to byl reklamovat, tak mi řekli - osobně na pobočce - se zcela vážnou tváří, když jsem je vyrušil při pití kafe - že to nemohou zkontrolovat, protože "víte co tady máme účtů?". od té chvíle měli o jeden méně. veselé bylo, když mi za týden přišel domů dotazník, proč jsem se rozhodl zrušit účet.)

Podívej, každý máme právo na svoje sny. Pokud se ti podaří prožít život ve svém snu o bezpečí, spravedlnosti a pravdomluvnosti institucí tak, abys ani jednou nebyl nucen probudit se do reality, jsi šťastný člověk. Vážně.
10.04.2007 11:13 12
Cemu nerozumis? Jsem klientem GE a zajima me pravy stav veci, ale i kdybych nebyl, tak tohle je pro me neco na hranici trestneho cinu. Ty mi tu jeste naznacujes, ze bych se mel nejak obavat komplikaci pri jednani s Policii a ze jsi moudrejsi a buhvico, to skoro vypada, ze si to vysetrovani neprejes.
10.04.2007 11:32 Mirun
Já ti nenaznačuju, že bys ses měl obávat jednání s policií. Já ti narovinu říkám, že s jednáním s policií mám takové zkušenosti, že bych je nikomu nepřál, takže to, co tobě připadá naprosto absurdní mě nijak nepřekvapuje.
To neznamená, že jsem moudřejší, jen to, že jsi naivní, pokud si myslíš, že policie je skupinka lidí, kterým jde v první řadě o dobro lidí a že jsi šťastný člověk, pokud nikdy nebudeš muset prožít nic z toho, co mám za sebou já.
Pokus se prosím nereagovat vztahovačně a mimo mísu, nemám nic proti tomu odpovídat ti na rozumné dotazy, ale mám dost proti tomu, reagovat na tvé spekulace typu "snažíš se být moudřejší" a "co si asi nepřeju atd." protože to nemá nic společného s diskuzí.
10.04.2007 11:44 12
To jsi prece napsal ty, ze jsi moudrejsi po zkusenostech s Policii ve smyslu, ze bys to na mem miste neoznamoval; na tom neni ani zbla vztahovacneho, kdyz na to reaguju poznamkou, ze to vypada jako obava. Ted zase ze jsem naivni a ze Policii nejde o dobro, to mam jako taky mlcet, aby to nevypadalo vztahovacne, kdyz me tady uz explicitne urazis? Moji povinnosti je oznamit podezreni z trestneho cinu a ty me oznacujes za naivniho, kdyz chci sve povinnosti dostat. Jak muze nekdo takovej jako ty volat po spravedlnosti a tvrdit, ze zverejnuje podobne clanky jako varovani? Rekni: na kolik jsi si jisty popsanym pripadem, kdyz takhle zoufale reagujes na jeho prosetreni?
10.04.2007 11:57 Mirun
Hm. Jsme každý jinde, pokusím se najít společnou řeč.

Takže: píšeš, že bych do věci neměl zasahovat já, ale kompetentní orgán + že zásah policie který popisuju je absurdní. dále to, že je to patrně celý vymyšlený.

Odpovídám tak, že zásah policie tobě možná připadá absurdní, mě ne, protože s nimi mám zkušenosti, které jsou daleko horší, než ta jedna dvě věty, která je v článku. Ke kompetentním orgánům se vyjadřuji stejně, protože vím, jak mají o podobné věci zájem.

O několik komentářů výše odpovídám na dotaz, zda takto celá věc skončila větou, že neskončila. Ale že nechci uvádět podrobnosti.

Protože není potřeba, abych GE zametla stopy, právě z důvodů lepší průkaznosti jejího chování ve sporu, který s ní Radek hodlá vést.

Ty mi neustále podsunuješ, že jsem si to vymyslel. Napadá tě jediný důvod, proč bych to dělal? Nemyslíš, že si naopak musím být sakra jistej tím, že mě nesežerou, abych takovouhle věc hodil do placu?
10.04.2007 12:41 12
Nic takoveho ti nepodsunuju, to jsme kazdy fakt nekde jinde. Je mi uplne fuk, jestli je to vymysleny nebo ne (i kdybys mel dole na strance 10x napsany, ze tu jsou samy lzi - bylo to tam predevcirem? Mrknu pak na ten screenshot, co jsem posilal pravnikovi). Nerozumeli jsme si ohledne toho zasahu, to beru. Nicmene: spokojit se s tim, ze Radek vyviji nejakou svoji aktivitu a ze dalsi informace uz nepustis? GE podle tohoto clanku terorizuje sve klienty. Na co mam podle tebe cekat? Pokud tim zpusobim Radkovi nejake potize, tak je mi to lito, ale nic takoveho by se nestalo, kdyby tenhle clanek nevysel. Co se tyce podezreni, ze je to fabulace: 50/50. Nerozumim napriklad tomu, ze ted jde o jakousi prukaznost a zametani stop, coz ale vubec neprekazelo pri zverejneni samotneho clanku. Ale jak uz jsem rekl, je mi to jedno. Moje rozhodnuti nechat to prosetrit to neovlivnuje.
10.04.2007 15:28 Mirun
Nic takového ti nepodsunuju ... bylo to tam předevčírem?

Podívej, snažil jsem se celou dobu držet na slušné koleji, i přestože jsem s tím měl hodně práce. Až "tví právníci" skončí s šetřením, nech se vyšetřit ty, máš problém s chápáním textu, souvislostí a patrně k rozhovoru nepotřebuješ nikoho dalšího, protože ti stačí mlít si dokola své pseudozávěry o tom, co asi sleduje ten druhý zlý.

A nauč se slušnému chování, je to ostuda pro tvou matku.
11.04.2007 10:46 12
Tak promin, ale ja si toho predtim vazne nevsiml. Az kdyz doslo na to, ze si mi zacal vymlouvat to oznameni, tak jsem zapochyboval. A nejsou to moji pravnici, ale nase firemni pravni oddeleni. Tady nejde o nejake moje setreni, ale o to, ze podle tveho clanku nejsou nase penize v bezpeci. Tenhle tvuj maly ulet do invektiv samozrejme omlouvam, dalo se to cekat.
11.04.2007 12:22 Kráťa
Nevím, jestli podle Miruna nejsou peníze v bezpečí (respektive - jsou v nebezpečí) v nějaké určité bance, ale podle mého názoru, jsou v nebezpečí v jakékoliv bance!
"Zkrachovalo" mnohem více bank, ve kterých jsem měl peníze, než shořelo mých matrací!
13.04.2007 06:03 12
To nejde brat vazne, protoze to je debilni nazor :) Na to by vlastne stacilo rict, ze bylo vykradeno vic bytu nez bank. Taky to bude debilni argument, ale na ten tvuj to bude stacit.
10.04.2007 23:50 peter
ako nehnevaj sa namna, ale screenshot ktory si poslal pravnikovi ti je na dve veci ... mam ti vyrobit hned teraz screenshot na ktorom bude tvojim nickom napisane " cele je to picovina " ? staci povedat ... robota na 5 min ...
11.04.2007 10:40 12
Nehnevam se na tebe.
17.05.2007 11:32 raddimm
naprosto souhlasim. jako vzdy jsou "slusni" policiste a hovada, kteri si mysli ze kdyz maji uniformu muzou vsechno. Svou aroganci se chovaji katastrofalne. Mam s tim bohuzel jiz vice zkusenosti. Kdo nezazije neuveri. Pral bych si to mit zaznamenane a mohl to ukazovat jak se dokaze policista chovat a co dokaze tvrdit.
06.04.2007 16:37 Plavovláska
Já tě Mirune neznat, tak bych si myslela, že je to celé fabulace. Jenže něco takového vymyslet nejde, to se musí stát:)
10.04.2007 11:15 12
Snad brzy uvidime: uz jsem to probral s firemnimi pravniky (mame u GE konta) a ten zajisti potrebne.
08.04.2007 18:08 PepaSFI
já jsem teda zatím v GE celkem spokojenej teda až na výše poplatků ale to je všude.Jednou jsem tam dokonce měl velkej zážitek,viděl jsem chlapa jak ukládal tak velkej balík že to asi už nikdy neuvidím.Nevím kolik toho bylo ale měl těch tisícovek plnou igelitku fakt nekecám.Takovou tu bílorůžovou proužkovanou,co vám do ní dají v obchodě třeba fusekle.
10.04.2007 16:48 Martin
Dobry den.

Jako brigadnik (prazdniny) jsem si chtel prividelat u studentske agentury. Vse v poho az na ten zahul na pokladne :) v Delvite. Jednoho dne rano jsem byl pozvan na "pohovor" k reditely provozu. Ten mi sdelil, ze predesly den jsem obdrzel pocatecnou castku o x tisic vyssi nez jaka mi nalezela, ale tato castka vecer chybela. Hlavni pokladni jako kazde rano vse pocitala (rucne i strojem) a vse bylo i tentokrat v poradku. To byla jedina vec kterou jsem na (v podstate obvineni z kradeze) rekl. Na to pan vedouci rekl ze se chtel domluvit.. ale, ze kdyz zatloukam nemuze mi pomoci.. a, ze ma zname na kriminalce a, ze mi zatopi a , ze si uz neskrtnu, vyhodi me ze skoly atd atd.. Zeptal jsem se jestli si nezapomel vzit prasky na hlavu. On nato, ze po zaverecne si me vyzvedne kriminalka. Vecer se nic nestalo, a pozdeji jsem se dozvedel, ze to ten den zkusil na kazdeho pokladniho. I proto sdeleni jenz je v clanku patrne neberu na lehkou vahu. Podivejte se kolem.. sebe. Toto se deje kazdy den. Kopani do spoutaneho leziciho cloveka, mireni zbrani do tvare neozbrojeneho cloveka (Czechtek), vlada zvedne pokutu za spatne parkovani na 20 000 kc a nikdo ani necekne, sikanovani u bezne silnicni kontroly, policista se sperkem Oi! (skinhead - fasista) Kdyz pak "dojde" i na vas.. je pozde.. Dojit dneska problemu neni zadna namaha.
12.04.2007 08:27 12
Kdo do sebe necha kopat, nezaslouzi si nic jinyho...
22.09.2007 10:38 Lola
No to si snad děláš legraci, člověče, s tímhle názorem, ne?!!!
10.04.2007 18:21 Franta Vrata
No,samozrejme,ze by mel zrusit ucet a potom banku i policisty zazalovat,jestli je vse co je tady napsano pravda,pracovala protipravne nejen banka ale i policie.Jestli ovsem ma nejake dukazy.....Trochu podobny pripad se stal v San Franciscu pripad je stale v jednani,jestli se dozvim vysledek soudniho procesu ci mimosoudniho vyrovnani,napisu...
17.05.2007 11:35 raddimm
zajimalo by me jak bys to chtel dokazovat, jestli bys mel energii tomu venovat penize, cas, nervy, vyhruzky, atd...

Nezijeme v San Franciscu
16.04.2007 06:37 Vagy
Míro, říkám s úsměvem "good". Tento článek vzbudil dozajista stejnou pozornost, jako před několika lety tvůj článek o slovenských romech, kteří vtrhli do supermarketu a chtěli pracovat zadarmo. A skutečně díky tomuto článku je AktovkaX na Googlu dost vysoko ve vyhledávání neřkuli, že článek se bude šířit dál i mailem. A to už vůbec nemluvím o tom, jak se ti tímto podařilo zvednout čtenost AktovkyX samotné! A protože máš v zápatí stránek následující větu: "Zde publikované články jsou naprosté nesmysly, omyly, lži a dezinformace." a protože tě znám hóóódně dlouho, tak je mi jasné, že jsi stoprocentně dosáhl svého záměru.
16.04.2007 07:11 12
Good, uz se k nam pridali 4 dalsi klienti GE.
17.04.2007 15:44 EK
Neviem, či sa to všetko stalo, ale...
Postup banky a polície bol podľa tohto rozprávania na trestné oznámenie.
Po telefonáte z banky sú ale aj Radkové úvahy a to neskontrolovanie si peňazí ??? minimálne dosť čudne. Zároveň vidím Radka v opačnej situácii. Radek najak dostane o 100 tisíc menej cez telefón dostane odpoveď že ...... skrátka Radek prežije pekelne dlhý víkend s pochybnosťami, či prachy uvidí (tak ako možno niekto z banky).
Týmto nechcem tú banku ospravedlňovať za jej BEZCHRBTOVOSŤ. Vychádza mi to tak, že ľudské ZLO má tendendciu stupňovať sa: najsôr možno ležérnosť v práci, potom možno vidina zisku, alebo nulová empatia a nakoniec hrubé zasahovanie do súkromia, zastrašovanie, ... a v inom príbehu sa možno nakoniec objaví správa o vražde pracovníčky banky, alebo policajta za bieleho dňa.... A nám sa to vtedy zdá vzdialené a úpne cudzie. Vidíte a Radkovi už možno stačilo ísť len "o poschodie nižšie".
21.04.2007 21:52 zamozny_kupec
no od udaju s vyberem penez po konec clanku se mi to nelibi, vybery nad 100k je slusnosti overit/nahlasit predem, na 1mio objednat predem.
navic vybery takto vysokych castek by mely (alespon dle standardu CS, a.s. - viz informace pro klienty a KB, a.s. - viz. dtto) probihat mimo bezne prepazky.
23.04.2007 07:24 Richard
Mám také ty nejhorší zkušenosti právě s GE. Neprozřetelně jsem si nechal od nich vystavit kreditní kartu abych mohl platit bezhotovostně v Makru. Když jsem chtěl smlouvu o kartě vypovědět, prakticky to nebylo možné. Stále mi účtovali poplatky i za dobu, kdy jsem již kartu vrátil. Když jsem odmítl již poplatky hradit, vyhrožovali mi, že mě dají do mezibankovní databáze neplatičů. Nakonec jsem zaplatil poplatky za kartu o rok déle, než jsem ji opravdu používal! Během toho roku mě stále nutili psát nějaké žádosti o výpověď smlouvy, o odpuštění poplatku, které vždy zamítli jako neodůvodněné!
30.04.2007 09:58 Viki
Takovou snůžku nesmyslů a dezinformačních polopravd jsem fakt dlouho neslyšel. Moc by mne zajímalo, jestli už Radek podeal na jednání policie a banky trestní oznámení, když si je tak jist tou svou "pravdou". Jsem si téměř na 100% jis, že toto do dneška neudělal. Takže samé kecy ... :o)
02.05.2007 08:06 Mory
Tak tenhle článek je naprostá hovadina. Neříkám, že se ta pokladní nikdy nespletla, to ne... Pravda ale je, že Radek si polovinu vymyslel a dalśí přibarvil (jak už bývá v ČR zvykem). Kdybych případ neznal zevnitř, snad se i zamyslím nad věrohodností, takhle se jen směju té bujaré fantazii :o)))

A vyřiď Radkovi aby konečně podal TO když se cítí tak podveden, zbaven svých práv a pošlapán, zatím se nic takového nestalo - proč? Protože blud...
17.05.2007 11:37 raddimm
neznal zevnitr? tak supe sem s informaci.. at to uvedeme na pravou miru
20.05.2007 11:23 Marek
Zajimave jak se dokaze chovat banka.Doufam,ze klient podal trestni oznameni a da ji co proto u soudu.To co se stalo jim nesmi jentak projit.Drzim palce Radkovi
22.05.2007 11:39 tom
Naprosto hysterická reakce autora článku, jestliže mi zavolají z banky a oznámí mi, že mi dali o stotísíc víc, tak nebudu si hrát na důležitého a zaneprázdněného podnikatele,obsah sáčku roztrhnu přepočítám a zmíněný přebytek půjdu vrátit. Naprosto chápu banku, že když slyší od klienta, že nemá čas atd. že je velká pravděpodobnost , že si tento přebytek chce klient nechat a bance ho nevrátit. Celý článek je pouze psaný za účelem šokovat, vařit tzv. z vody.

Zkráta bych to hned přepočítal a šel vrátit. Proč to dotyčný ihned neudělal nechápu, ale právě proto, že tento nad slunce jasný a logický postup nebyl ze strany klienta učiněn, považuji reakci banky za naprosto adekvátní.!!!!
28.05.2007 18:58 Miky76
co píšeš, je pěkná volovina
klient podepsal výběrový doklad na určitou částku, pokud mu pokladní, vlastní blbostí, nešikovností, omylem (nazývejme to jakkoli) vyplatila o X Kč víc, je to jen a jen její chyba, za kterou jen a jen ona ponese zodpovědnost. Protože v tomto případě se jedná o manko, ne o škodu (na manko se většinou pojistky nevztahují, nebo ještě nedávno nevztahovaly).

Logická reakce poctivého člověka je to, cos psal, ale, ruku na srdce, ne za každou cenu. Neposeru si kšeft tím, že se tohle stalo. Ono by to počkalo do dalšího pracovního dne....

Výše uvedené řádky nemám vycucané z prstu, ani od kamaráda z hospy, ale z vlastních zkušeností :)
03.06.2007 22:55 Johnny
Ehm, nemáš pravdu. Když ti na účet NEOPRÁVNĚNĚ přijde finanční částka (protože se třeba někdo spletl v čísle účtu a zadal omylem tvoje), jsi povinen částku vrátit, protože jinak se dopouštíš trestého činu bezdůvodného obohacování.
Stejně tak Radek měl povinnost vrátit těch 100K.
17.09.2007 11:51 majestic
Máte sice pravdu, že tato povinnost je v zákoně takto definována, ale v tomto případě jde ani tak nejde o ty peníze, jako spíš o praktiky banky. Slušnost a úcta je jim naprosto cizí a dokázali, že jim vůbec nezáleží na klientech, ale svým chováním dokazují, že jsou normální banditi. No a naše POLICIE? Raději bez komentáře! Kam až to takle doje?...........................
15.01.2008 17:15 ja
tr.čin bezdůvodné obohacení neexistuje
15.01.2008 17:15 ja
tr.čin bezdůvodné obohacení neexistuje
28.05.2007 22:01 MAge
No nejak me unika na co pan Radek potreboval pres 300k v hotovosti. Me pripada vybyrani takovejch castek (kor do papirove obalky!) jako meganezodpovednost... ale to nechme stranou. GE ma me celkem prijemny model malejch pobocek, kde je hlavni priorita zalozit si utec, hypoteku, pujcku atd., pripadne odevzdat hotovost nebo prikaz. Na pobockach maj malou hotovost hlavne kvuli bezpecnosti a cene (mensi pojisteni, nemusi platit ochranku...). Proc bych ja jako zakaznik mel platit za supermega drahe prostory (kde se objevim MAX jednou za rok)? Velka hotovost u sebe je fakt prezitek... teda pokud pan Radek nechtel zaplatit za 300kg kokainu nebo nevyplacel ukrose na stavbe...
14.06.2007 20:29 asdf
za 300 000 by si 300kg kokainu nekoupil :D
26.07.2007 15:12 l>ga
Kdyz v bance u pokladny jsem stala a byl prede mnou jeden pan, vybiral si vetsi hotovost a ta pokladni mu to dala tez do obalky...Takze nevydim v tom nic prekvapujiciho...nebo snad ano?
01.06.2007 19:07 Kojot
Článek je už v Googlu na třetím místě! :-)

Jinak osobně věřím, že toto možné je.

A po pravdě řečeno, dala už GE nějaké trestní oznámení za pomluvu? Kdyby to totiž byl prokazatelně nesmysl, tak bych to na jejich místě udělal. Pokud to neudělali, tak dost možná mají máslo na hlavě a to taje, taje, taje...
01.06.2007 20:43 VScanX
Pokud je tohle pravda tak jste snílek jak má být, jsou tam tak nepravdivé informace, že je to bijící do očí, zákaznická linka banky funguje do devíti hodin večer, to samé linka internet banky. I večerní provoz je zajištěn. S tím , že pokud banka vyhrálá za přímé bankovnictví tak se jedná o internet banku a mobil banku, to je přímé bankovnictví, když už si hrajete se slovíčky, nemá to nic společného s pobočkami. Tím bych bych to asi ukončil, nejprve si urovnat pojmy s dojmy a pak je ventilovat.
14.06.2007 08:43 Evka
Tak od této banky jsem přešla k jiné po téměř sedmi letech. Začalo to obtěžováním - telefonicky, sms, dopisy s tím, že pokud něco neuhradím, tak uvidím. Vždy, když jsem zavolala na pobočku, bylo mi sděleno, že vše je samozřejmě v pořádku. Zrušit účet nemohu, protože z něj odchází splátka úvěru, takže mám smůlu. Těch negativních příhod je celá řada, která vyústila tím, že mi v lednu vypršela platnost karty, banka mě neinformovala, ani mi novou nezaslala, ale stále mi strhává za vedení karty. Takže mě článek moc nepřekvapil, je to totiž banka, která je rozdělena na několik sekcí a jedna neví, co dělá druhá. Klient je pouze nějaké evidenční číslo.
02.07.2007 10:34 Tonda
jj tradiční odpověď: "to je věc Multiservisu. Dohodněte se snima. Nashledanou."
29.07.2007 09:31 Andrea
Přesně! Mám stejné zkušenosti, to jest ty nejhorší. Ve svém životě jsem vystřídala ČS, KB, ČSOB, ale s GE už nechci mít do smrti nic společného. V současné době je to nejvíce nepřátelská banka k zákazníkům.
02.07.2007 10:21 Tonda
To je teda hodně hustý. A docela tomu věřim.
Já jsem u nich zažádal o doplacení OK Karty. V poho. Jenže složenka se zasekla na poště. Banka mě terorizovala emaily, sms a telefony. Ať jim okamžitě zaplatím zbývající část pěnez. Pozor. Šlo jen o 1500 Kč.
Dal jsem jim na vědomí, že se složenka ztratila někde na poště. Dokonce o tom mám i zápis. Banka mě nadála vyzívala ke splacení dluhu. Takže jsem si částku vyžádal podruhé a zaplatil.
Je to asi 7 měsíců. Banka mě nechala zapsat do registru jako dlužníka a nemá zájem to jakoliv měnit a už vůbec komentovat. jj GE Money je banka pro lidi.

Už nikdy více!!!!!
24.07.2007 11:35
fuck off ge.nejhorsi banka na trhu...
26.07.2007 15:06 Laura
tak jsem precetla cely clanek a jsem z toho jaksi zdrcena. Mam tez ucet u GE Money bank, ale zatim se mi nic takoveho nestalo, ale premyslim, ze si asi ucet zmenim....
21.08.2007 21:02 Míra
To je opravdu pravda??? Máme u ní 2 účty... To je jako horor někde z Libye nebo Kuby...
22.08.2007 15:09 Ivanka

No já nevím,ale taky se mi to zdá trochu divoké.Pokud pokladní v bance vydá více peněz,než na co jí klient podepsal doklad,je to jen a jen její blbost a zodpovědnost.Záznam z kamery jí může sloužit pouze k tomu,aby si svou chybu ověřila.Má možnost pouze klienta požádat o vrácení částky,ale je jen na jeho slušnosti,zda tak učiní.Pokud ne,tak tato částka jde k úhradě dotyčné pokladní.Banka nemá žádné oprávnění Vám peníze sebrat z účtu.Tak to v těchto případech prostě nefunguje.Banka Vám peníze z účtu sebere pouze v případě,že Vám někdo omylem připsal peníze,které Vám nepatřili.Pokud je pravda to co jste popisoval,máte plné právo se bránit.
06.09.2007 16:37 konvec
Docela tomu věřím. Jsem Vlastníkem Kreditní karty u spol. GE MONEY. Na kreditní kartu je i vázán učet na který se hradi splátky atd.. , a z toho byly odčerpány finanční prostředky bez mého svolení.

Tuto kartu používám výhradně k výběru hotovosti prostřednictvím bankomatu. Vybral jsem tedy fin. prostředky podle zůstatku v bankomatu. asi za týden jsem byl telefonicky kontaktován "opravdu arogantní paní" že jsem přečerpal kreditní úvěr o 1208 kč. Snažil jsem se dotázat na to jak k této situaci došlo, ale dostal jsem odpověď že po telefonu tyto informace nesdělí protože nemůže ověřit moji totožnost. (Říkám si.... proč tedy tento hovor začal "jste pan XXX ?? , sdělte rodné číslo ... uveďte vaši adresu trvalého pobytu , je vaše tel. číslo XXXXXXXX ?")Jediné co ji zajímalo kdy to uhradím. Zaplatil jsem tedy a počkal jsem na výpis. Účet obsahoval tři podivné položky.....

1.) PŘIJATÁ SPLÁTKA +1008kč od nějaké paní XXXXXXX (nutno podotknout že tuto osobu neznám)

2.) ZÁPORNÁ PLATBA -1008KČ o pět dní později.

3.) VRCHOL VŠEHO 200Kč za přečerpání úvěrověho rámce.

Takže jsem zaplatil 200kč za chybu někoho jiného. Ale říkám si takhle to nenechám. volám tedy na zákaznickou linku. Ptám se pracovníka jak je možné že jsem se dotal do "mínusového" zůstatku.
tvrdil že některé platby u obchodníka se nezaúčtovávají ihned ale se zpožděním několika dnů. Řekl jsem mu že tuto kartu používám výhradně k výběru hotovosti prostřednictvím bankomatu. Pracovník se odmlčel na cca 15minut a poté řekl že se na účtu dělo něco nestandartního a že jsem se tedy do "mínusového" zůstatku nedostal vlastní vinou, a že dostanu zpět těch 200kč.

Na dalším výpise jsem však tuto částku nenašel. Volal jsem tedy opět zákaznickou linku. Tam jsem dostal odpověď ze tyto finance zpět nedostanu, a ať to nechám tak jak to je.

Poslední věta mě ovšem dostala na kolena. "BUĎTE RÁD ZE NA VÁS NEBYLO PODÁNO TRESTNÍ OZNÁMENÍ ZA NEDOVOLENÉ OBOHACOVÁNÍ."
16.10.2007 16:18 frt
No tak jste si vlastně odpověděl sám.Prostě vám přišla omylem platba někoho cizího, a z toho vyplývá, že se vám objevily na účtu.Vy jste však tyhle peníze použil pro svou potřebu místo abyste je vrátil!Takže banka vás vlastně zachránila tím,že ty peníze vám odepsala a vrátila!Měl byste jí raději poděkovat,že jste se nedostal svojí hloupostí do daleko větších problémů!!!
17.09.2007 11:39 Majestic
Také já mám s GE money špatnou zkušenost. Jsou to normální parch....., pro které snad ani žádná pravidla slušnosti neexistují. Jsem ochoten se o to také podělit.
18.09.2007 14:22 aki
i ja mam negativni zkusenost s GE je to takovy mensi bordel na koleckach ...nebyli mi schopni ani po 3 telefonatech a 5 urgencich zmenit zasilaci adresu pro vypisy uctu...des !!

..ale za to uz mi byli schopni 3x volat a nabizet jako velmi dobremu klientovi jakesi pujcky ci co..

nerikam ze je ten ustav cely k nicemu,ale co se tyka skoleni vlastnich zamestnancu maji oproti KB hodne co dohanet (KB jsem zminil zamerne protoze tam mam 2 ucet a nikdy nebyl zadny problem)

-aki-
11.10.2008 09:50 Lukaš
Já mám u KB a moc spokojen nejsem. Genius u GE mi ušetřil spoustu práce
18.09.2007 14:43 Franki
I já a moje družka máme nezávisle na sobě špatné skušenosti
s GE Prostě pryč od této společnosti.A nikdy nic od nich.
Franki
22.09.2007 04:14 Krajan
Jsme původně čeští, později, protože jsme dlouhodobě žili v USA, američtí občané, kteří se rozhodli dlouhodobě žít v České republice a jsa si vědomi, že je GE americká banka v České republice, rozhodli jsme se stát klienty jejich banky. Založili jsme si tedy konto u GE Money Bank v pobočce Kutná Hora, jako američtí občané, na platné americké dokumenty. Značné rozčarování nastalo v okamžiku, kdy jsem požadoval směnu US dolarů na českou měnu a její uložení na svůj nově založený účet. Především mne i moji ženu naprosto zklamala skutečnost, že u americké společnosti v ČR, jako americký občan, nelze směnit a uložit americkou měnu (US Dollars) z důvodů, že prý se jedná o poškozené bankovky. Ty bankovky byly vyzvednuty v USA v Merchants Bank a jsou dle US měřítek spolehlivě platné. Vývozem z USA zcela určitě neutrpěly žádnou újmu jejich platnosti. Zjevně se nejedná o mechanické ani jiné poškození, pro které by musely být vyřazeny z oběhu. Udivuje mne proto, že zaměstnankyně kutnohorské GE Money Bank odmítla přijmout tyto bankovky. Udivuje mne i skutečnost, že zaměstnankyně US společnosti v ČR nedokáže spolehlivě identifikovat US bankovky a jako jeden z důvodů odmítnutí uváděla načervenalost 20ti dolarových bankovek, což zjevně svědčí o neznalosti, neboť toto je jejich legální zabarvení. Udivuje nás i další skutečnost, že pracovnice toto vše prováděla na základě vlastního úsudku, aniž by jmenované bankovky byly posuzovány podle nějakého vzoru. Jsme znechuceni tímto přístupem ke klientovi i faktem, že jako američtí občané nemůžeme uložit americkou měnu v bance GE Money Bank a byli jsem slečnou u přepážky vypoklonkováni do jakési blíže neučené směnárny. Přestože při vstupu do jmenované banky je viditelně umístěn kurzovní lístek, kde je zřetelně patrné, že US měna je zde směnitelná. Je naprosto absurdní a proti zdravému rozumu, aby u americké společnosti byla Američanovi odmítnuta výměna americké platné měny a její uložení na právoplatně zřízený učet. Je nám toto jednání zjevně cizí a nepochopitelné a považuji tento incident za diskriminaci US občanů i US měny. Podobné chování bych čekal u nějakého českého pochybného peněžního ústavu, ale ne u firmy s názvem GE Money Bank, byť v České republice.
23.09.2007 14:21 Mirun
Nedivím se vašemu rozčarování, ono totiž značka GE je nejen v USA, ale po celém světě symbolem kvality, skvělého vedení a přístupu ke klientům a mnohdy až zbožňovaným vzorem pro mnoho dalších společností:)
Bohužel na našem území to nějak neplatí, český management zjevně myslí na něco jiného, než na svou práci. Rozhodně bych však byl dalek nazvat to diskriminací amerických občanů, spíš se jedná o vedlejší efekt byrokracie a osazování pracovních míst nekvalitními pracovníky. Kdyby to viděl Welch, patrně by ho trefilo...
01.11.2007 09:18 Palladium
Pochybná česká banka? Která to je? České banky už na českém trhu nepůsobí, ale všechny jsou součástí velkých nadnárodních finančních skupin. Jo, Američen z Vysočan, to je značka, která nezklame.
09.11.2007 16:15 franta z Ostravy
Daný případ, pokud se stal vlastně ukazuje jak nezodpovědně se chová klient přímo v bance, kde je jasně jeho povinností si přepočítat peníze na místě a tak se vyhnout problémům, které mohou vzniknout. Sám s touto bankou nemám dobré zkušenosti, ale zase bych je tak neodsuzoval. Klient má být na takové úrovni, aby, když mu z banky zavolají, že mu vydali více peněz, že je má přepočítat a přebytek pokud zjistit vrátit. Je to o poctivosti osob při prováděné transakci. Samozřejmě, že banka se bránila, když klient nevrátil peníze , které mu nenáležely a způsob je diskutabilní. Ale lze dovodit, že zablokování účtu pokud ne něm byla daná částka bylo dostačující.
13.11.2007 18:34 Ing.Kubiček Pavel
větší blud jsem nečetl:)) To psal člověk pod vlivem alkoholu nebo byl tak sjetej?
07.12.2007 07:33 Čiko
Tak to je fakt hustý.Ještě, že se hned spojil s právníkem. Stát se to mě,asi mě trefí.
13.12.2007 19:05 Jakub
Je to celé podivné. Normální člověk by si po oznámení banky ty peníze v obálce asi okamžitě přepočítal, zatímco tento exot neměl čas za 3 dny tu obálku ani otevřít. Dobře mu tak.
01.03.2008 07:32 jiří
Ono to není tak jednoduché . Kdyby tu obálku otevřel on po odchodu z banky a nic navýc by v ní nenašel tak by se asi těžko dokázal vymluvit z toho že pokladní lhala a že obálka ja v pořádku ze správnou hotovostí. Je to rysk. Udělal dobře že obálku otevřel až v přítomnosti právníka. Banka by si v každém případě delala co chtěla . A jestli se tomu divíš tak se podívaj kolem sebe a všimni si že takový bordel je uplně všude po celé ČR. Je to hnus ale je to tak.
15.12.2007 14:18 ala
Věřím tomu a může být rád, že mu neumesli rodiče.
15.01.2008 09:59 ja
proč tech 100 tisic nevratil jeste ten den a delal takovy pičoviny,to je uplně nesmyslny chovaní
22.01.2008 09:56 Čestmír Prchlík
To co jsem si přečetl je sviňárna a svědčí o tom, že v našem bankovnictví (a nejen tam, ale na všech úřadech) pracují zmetci odchovaní socializmem. Toto se vám může stát kdekoliv. Není to záležitost jen banky GE Money. To by tam museli pracovat výhradně lidé ze západu a policie by také musela být z Rakouska. Pak by se to možná nestalo. V této zemi ještě málo lidí pochopilo podstatu kapitalistického zřízení - to není ožebračování druhých a drzá agrese v honbě za mamonem (jak nám to líčili a dosud líčí komunisté)- ale je to boj inteligentních a schopných s blbci.
24.01.2008 14:57 Hanys
Tak to si dovedu představit.Mě zase bombyrdovali kvůli 193.10 kč.Dělali vo mě jako bych dlužila kolik tisíc.nemají to v hlavě v pořádku.
29.02.2008 00:32 Hawawi
Ať je článek pravdivý a nebo není, tak pravdou je, že GEMB je nejhorší "banka" a rozhodně bych jí nikomu ze svých přátel nedoporučil. Jedna (a bohužel ne jediná) špatná zkušenost stará pár týdnů: Když jsem jel začátkem tohoto měsíce pozdě večer z práce, stavil jsem se v bankomatu vybrat hotovost. Celkem jsem spěchal domů, takže jsem vložil kartu do bankomatu ...atd...atd..., ale karta mi byla vrácena s tím, že je neplatná. Zkusil jsem to tedy ještě jednou, ale se stejným výsledkem. Tak jsem si tu kartu pořádně prohlédl a zjistil jsem, že její platnost skončila v lednu 2008. Přesto mě z GEMB nikdo neinformoval o tom, že mám (nebo v nejbližší době budu mít) propadlou kartu, což bych jako klient považoval za samozřejmost, protože u jiných bank to tak je. Když jsem dnes koukal přes i-banking na svůj účet, bylo mi za tyto dva pokusy o vybrání hotovosti strženo 2 x 100,- Kč s popisem transakce: "Použití platební karty." Volal jsem tedy na zákaznickou linku GEMB, kde mi ale po telefonu nebyl během 10 minut nikdo schopný říci, proč mi tyto peníze účtovali. Nakonec mi operátorka řekla, že si mám zajít osobně do sídla GEMB, že nemá přístup do databáze a tam že mi řeknou vše, co potřebuji..... :( "GE Money Bank po několik let za sebou získala prestižní ocenění nejobdivovanější společnost světa." Ano, taky se občas nestačím divit :/
03.06.2008 05:21 vlk
Ale no tak, vždyť ji tu obdivujeme všichni......
A největší fór.... zapomeneš na jednu splátku, třeba jen o 2 dny a celou noc tvůj telefon zvoní. Zvedneš to a nic....oni naprogramují počítač, aby Ti v nepravidelných intervalech volal....
A někdo zkusí říct, že tohle není terorizování zákazníků.....
A na závěr, nedávno byl uveřejněn průzkum spolku pro ochranu zákazníků v poli úvěrů a tam se psalo, že nezákoně postupují i 2 velké banky. Jednu znám (GE), ale která je ta druhá?
01.03.2008 07:24 Jiří
Pečlivě jsem si četl článek i vaše názory na něj. Bylo by jednoduší zanechat těch hádek a neustálého přesvědčování o opaku , ať si každý myslí co chce. Mimochodem ani bych se tomu moc nedivyl kdyby to bylo tak jak je zde uvedeno (ve článku) GE-Money opravdu nejsou slusní k jejich zákazníkovy a vůbec ani ke klientům jiných institucí. Jde jim jen o jedno jak rychle vydělat co nejvýce. Toho se držý . Osobně mám tu čest jednat z Bamkou Ge-Money i jinými skoro každé dva dny i tři. A to jen konzultitativně v rámci možností slušného vyjadřování. Nejhůře z komunikací je na tom podle mne Ge. Je to jejich přístupem , když nabýzejí oni vám jsou nadmíru přívětivý ale zkuste k nim vpochodovat na předem smluvenou schůzku a hajte zájmi jejich klienta to pak teprve uvidíte co to je Flexibilita , čest , osobní přístup .
11.03.2008 12:09
Vzhledem k upozornění na konci stránky si historku lze vyložit všelijak. Nicméně,pokud bychom vycházeli z reálu, pak u každé přepážky je napsáno: "na pozdější reklamace nebude brán zřetel".Vzniklá škoda měla být (dle mého názoru) předepsána k úhradě úřednici,která se chyby dopustila (hmotná odpovědnost,pojištění proti škodě způsobené zaměstnavateli). Domnívám se, že domáhat by se spíš dalo odškodnění za poškození dobrého jména a narušení soukromí rodičů.
21.03.2008 07:16 ¨Míša
Taky jsem měla problémy s GE a tak jsem u nich okamžitě zrušila účet a nebylo to jednoduché ho zrušit, ale obrali mě jen o pár korun, ale i tak.
11.06.2008 05:49 Vlk
No tak to jsem zvědav. Přijdou mi k nim poslední 2 platby a pak ho zrušíme taky. To jsem zvědav.....
25.03.2008 12:27 Ivana Jiřičková
Přidávám naši zkušenost. V bazaru jsme chtěli koupit auto. Za zvýhodněnou cenu, leč polovina "musela" být uhrazena úvěrem z GE Money, "muselo" být uzavřeno havarijní pojištění, povinné ručení pouze u ČP s tím, že "nezohledňují bonus", takže plná pálka. A to mám plný bonus. Měsíční splátka z půjčených 94500 Kč na 48 měsíců by činila 5800 Kč. Celkem bychom zaplatili 278400 Kč. Zaplatili jsme v hotovosti a ušetřili asi 140000 Kč. No,
nepůjčte si, co?
22.04.2008 05:59 Ivana Koderová
Ano,v GE Money Bank je možné opravdu všechno, dle vlastních zkušeností vím, že tato banka si nézaslouží poctivé klienty a každému , kdo má záměr z této banky si nechat jakoukoliv službu poskytnout ráda jim to vymluvím.OPRAVDU PLATÍ PRAVIDLO ČÍM VĚTŠÍ REKLAMA, TÍM VĚTŠÍ BLBOST !!Takže v GE Money bank již nikdy v životě.

Koderová I.
03.06.2008 05:14 Vlk
Lidi, Ge a její dceřiné společnosti, to je obrovská banda zlodějů a vyděračů. O slušném chování ví jen, když lákají klienty. Ale jinak.....
Mám u nich úvěr, nic velkého, ale za rok jsem jim nacpal už skoro 50000 z původních 75 000 a včera mi přišel roční výpis - dlužím jim ještě 52 000 KČ. Moje žena má u nich běžný účet a z každé platby, která jí přijde, se dá vybrat jen 90% - zbytek je prý jen účetní zůstatek. Nemá povolené přečerpání, trvalé platební příkazy ani nic podobného. A nikdo jí to neumí vysvětlit. Tak že s GE nám došla trpělivost...
No a ta jejich reklama běžte tam, kde nic neskrývají....hahaha.... Fakt nic.... Jdete na pobočku banky, vyřídíte třeba úvěr od multiservisu (skupina GE) úplně v pohodě. Ale když už jste podepsali a něco potřebujete, najednou paní za přepážkou nic neví, protože multiservis je jiná firma (ale v brožurách jsou pobočky banky uvedeny jako poradní místa).
Kdo má zdravý rozum, zruší v GE účty a půjde jinam....
11.10.2008 09:49 IVO
HLOUPOSTI. Možná je třeba vědět, že při podpisu smlouvy je třeba si ji přečíst. Měl jsem celkově za celý svůj život 3 smlouvy u Multiservisu(Taky GE) vždycky tam byla uvedena přesná výše RPSN a když jsem to vypočítal, tak mi to sedělo na korunku. Co se týče toho výběru asi to nějak nepochopím, ale mohlo se jednat o kreditní kartu. Holt procenta jsou těžká,že?
03.06.2008 15:25 JUDr. Jaroslav Janoušek
Nejhorší na tom je, že tato bynka si doopravdy v ČR dělá co chci a upravuje vydané zákony jak chce. A bohužel finanční arbitr ČNB je zde k ničemu.. Taky zde zruším účet po špatných zkušenostech.
04.06.2008 10:31 vlk
No já bych řekl, že zákony úplně ignorují....minimálně porušováním dobrých mravů......
17.06.2008 08:36 takynaštvaný.
V Ge monex bank jsem měl tu čest pracovat jeden rok. Po roce jsem dal výpověď. Ano je to tak, v dnešní době jsem si dovolil odejít z práce a navíc z tak prestižního peněžního ústavu jakým je progresivní a dravá americká banka. ??? V práci jsme byxli od nevidím do nevidím, pořád po nás chtěli prodej produktů.Nyní mám v této bance účet, současně s půjčkou, je pravda, že jejich telefon/ pokud se Vám srážka půjčky zpozdí o dva dny/ vás bombarduje ve dne v noci, i v neděli po obědě. Okamžitě si strhnou 250 Kč za nesplacenou půjčku i když si dopis nevyzvednete.Když se připojím na jejich online stránky, tak při jakémkoliv běžném ba naopak banálním dotazu, čekám dlouuuuho na odpověĎ , jelikož mi "fundovaná" slečna vždycky napíše hlášku, moment, zeptát se u kolegů, prosím o chvíli stpení.... nA JEDEN DOTAZ JSEM ČEKAL 10 MINUT. Když chci konkrétnější odpověď, ihned mě odkáží na pobočku v místě bydliště. Tohle jsou opravdu rady k nezaplacení. To , že mám jít do pobočky vím taky, ale dotaz potřebuju zodpovědět na online chatu. Je to ostuda
23.06.2008 07:13 vlk
No jejich chat jsem ještě nezkoušel a telefony pak už nebral. Beztak si naúčtovali těch 250. Jen se denně modlím, ať už to u nich mám splacený, jenže člověk platí jako debil a dluh se nesnižuje...... Tak to snad vyřeším půjčkou někde jinde.
No někdy příští týden jdu u nich rušit účet, už se na ně těším:-)
01.03.2009 17:21 honza
...jenže člověk platí jako debil a dluh se nesnižuje...... Přečetl jsi si vůbec smlouvu, když jsi ji podepisoval. Víš, co je to RPSN?
11.10.2008 09:46 Ivo
Přece nebudou čekat až si něco vyzvednete...uvědomte si co píšete. Ono co se týče online chatů, chtělo by si to přečíst informace, které jsou uvedeny na tom portálu. Holt zákon č. 101 je věc pro běžného člověka zcela neznámá viďte:o)
12.10.2008 17:19 Hawawi
Nevyzvednete dopis? Jako na poště? Mě v životě doporučeně dopis od GEMB nepřišel, pokaždé ho najdu ve schránce. Když jsem se ptal operátorky, jestli mi strhli těch 250,-Kč za obyčejný dopis a proč to tedy alespoň neposílají doporučeně, tak mi řekla, že doporučeně je rozhodně posílat nebudou a z jejich strany považují dopis za doručený. Trochu postrádám smysl telefonování a k tomu pak ještě rozesílání obyčejných dopisů za 250,-Kč. Pokud se s operátorkou po telefonu domluvím na termínu uhrazení částky, proč ještě posílají tyto zpoplatněné dopisy? Pravděpodobně je to pro GE Money velmi jednoduchý a téměř bezpracný zisk a tak jako mnozí budu¨velmi rád, až půjčku doplatím a zruším svůj účet u GEMB a tím také přestanu podporovat tuto povedenou společnost.
25.06.2008 13:25 Stín
Banky obecně se u nás chovají podivně a GE patří k těm nejpodivnějším. Mluvím ze své více jak 10leté zkušenosti. Zejména hypotéky jsou obzvláště vypečené. Naštěstí jsem už jen bývalý klient....
01.07.2008 16:37 Zdravý rozum
Na úřadech potažmo v bankovním sektoru lze s takovýmto přístupem počítam. Avšak mám podobný zážitek (v chování ke klientovi), ale možná se budete divit, bylo to nečekaně na jedné nejmenované Vyšší odborné škole v době, kdy jsem byl jejim studentem. Neochota a arogance některých zaměstnaců - především u pracovnic sekreteriátu, člověk někdy nepochopil. Proto se teď jen tiše v koutku duše směji. Ne vám, ale celému sistému v našem státě, a hlavně lidem, kteří majíc moc dělaji neuvěřitelné kousky a dokazují si svou moc nad ostatními.
Ad článek: Nepředpokládá, že výše zmíněný článek není pravdivý. Stát se může všechno a kdo občas shlédne TV s kausami ze života smrtelníků ví, že ČR je ČR a ne demokratický stát. Vrchnosti zdar...
02.07.2008 04:13 vlk
Naprosto souhlasím, není to jen záležitost bank. Inu ČR je stát netušených možností. A je fakt, že čím dál vyšších.
Jen čekám, kdy nám parlament zas uzákoní robotu na panském. Třeba bych pak musel chodit vytírat podlahy do GE.
Mimochodem včera jsem s GE vyzkoušel jejich chat. Celo dobu mi operátorka vykládala že se pletu (šlo o peníze, které drží naúčtu a klient s nimi nemůže disponovat) a když jsem se zeptal, jestli mi vrátí peníze při zrušení účtu....ejhle, přes celý monitor nápis chyba java skriptu a byl jsem odstřižen. Inu pro klienta všechno:-).
11.10.2008 09:43 Ivo
Víš co je to chyba Javascriptu? Pokud bys tomu rozuměl, tak bys pochopil, že proto aby tě operátor odstřihnul by musel stodovat doktorát z JAVY. Lidé hledají zradu za vším, ale bohužel taková je povaha česká
18.07.2008 12:01 Adam
Ahoj,tak to je pěknej mazec.To se mam na co těšit jsem též klijent zmíněné instituce.
Pan R.dobře udělal,stát se to mě udělám to samé a ještě bych požadoval nějakou kompenzaci a nebo dal do novim a médii.Zdarec a bankám obzvášť.
13.08.2008 15:16 VL.PET
Teď jsem se rozhodl, že zruším účet u RB. Začal jsem hledat jinou banku (snad GE?!). Děkuji za tento článek, najdu si jinou !!!
25.08.2008 07:35 vlk
Tak jsem od nich konečně skoro svobodný. Účet jsem zrušil, půjčku doplatil najednou a poslal výpověď. A světe div se, přišel mi dopis, že jim dlužím kolem 500 úroků, které vznikly 8 dní po tom, co jsem s nimi smlouvu ukončil...... No asi jim to dám a pak hned podám žalobu.
15.10.2008 06:18 Žanet
Můžeš mi vysvětlit, proč si půjčujete peníze, když poté nemáte na splácení, směšné nemyslíte? Každá banka má podmínky stejné, pokud neuhradíte, tak Vás budou uhánět ohledně zaplacení splátky, jednou podepíšete smlouvu, ke kterému dni budete hradit a poté se to o Vás očekává, na co by pak byla smlouva?Jste v pořádku, co to píšete za kraviny. Spíše si uvědomte, že jsou na našem trhu větší lichvy jako např. provident apod. Když Vám každý měsíc přijdou k Vám domů a zaklepou na dveře, že chtějí splátku a pokud jim to neuhradíte, tak Vám vejdou do bytu a vezmou něco v hodnotě této splátky,tak si uvědomte, kdo nebo co je nejhorší. Každá banka má své negativa. Nikdo není pozitivní ve všech směrech.
08.10.2008 12:10 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zavatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
08.10.2008 12:11 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zavatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
08.10.2008 12:11 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zavatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
08.10.2008 12:13 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zacatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
08.10.2008 12:13 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zacatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
08.10.2008 12:13 alie
Mam problem tomuto clanku uverit, nebot jsem u teto banky od zacatku a muzu rict jedine positivni!!!!!!
11.10.2008 09:40 Nesmysl
No napsáno to je sice velmi hezky, ale bohužel jen z jedné strany, bylo by výborné, kdyby jsme to mohli slyšet z té druhé strany. Představme si, že vy sami byste vydali cizímu člověku o 100 000kč více? Co byste dělali, kdyby Vám člověk řekl, že přijede za 30 minut a pak Vám zavolal znovu, že dorazí až v pondělí. První co by mě napadlo je to, že se do té obálky podíval a začal silně uvažovat nad tím jak tu danou banku "OJEBAT". Což znamená, že se pracovnice zachovala naprosto logicky podle klíče histerie. Neprosto pochopitelné. Další věcí, kterou jsem zde nalezl je samozřejmě vyhlášení konkurzu GE Money. Možná byste mohli začít číst tiskové zprávy a zprávy memoranda bankovnictví. Jestli tahle banka krachuje, tak přátelé nevím kde je česká spořitelna, když má většinu svých vkladů v Islandských Bankách,kde jak je známo bankrotuje ne jen bankovnictví, ale celý stát. Někde jsem zde dokonce našel článek podle kterého se lidé řídí, ale uvědomte si, že článek je starý 10 let. Bylo by výborné, kdyby lidi přestali věřit názorům ostatních. Ve většině případů mají špatné zkušenosti s bankami lidé, kteří neplní řádně své závazky. Společnost General Electrics(GE) je nejrespektovanější společností na světě, myslíte, že Vám hrozí krach? Pochybuji:o)))))
15.10.2008 06:10 Žanet
To je velice zajímavé, ale já jsem tento článek četla na společnost Česká spořitelna, no nevím, člověk, který to psal není asi duševně zdraví, že napsal takový nesmysl na společnost Ge a pak poté na Spořku, člověk asi velice nespokojený s bankami v ČR. Zajděte si k lékaři a nejlépe k psychiatrovi.
11.11.2008 07:10 F
Jen k té spořitelně. Účet tam nemám už pár let, ale v zásadě jsem byl spokojený. Když jsem se oženil, nechali jsme si jen jeden - manželčin. A dál spokojenost, až do doby, kdy jsme si aktivovali internet banking a zrušili zasílání tištěných výpisů. Přes řadu urgencí, nám ho pořád posílají a samozřejmě si za něj taky ztrhávají peníze. A třešnička na dortu nakonec. Byl jsem přímo podřízený personální ředitelce jedné nadnárodní velké firmy, mimo jiné jsem taky věděl, kdy jsou dávány příkazy k převodu peněz na platy zaměstnanců. Vždy se dávaly min. týden dopředu, aby všichni měli svoje peníze včas na účtech. Všechny banky je připisovaly nejpozději do dvou pracovních dní, jen spořitelna je držela klidně i týden. Když jsem se na to ve spořitelně ptal, odpověď byla "výplatní termín máte až 10". A nebylo to na přání zaměstnavatele, spořka si ten termín nějak zjistila a spoléhaje na nevědomost lidí, těch pár dní peníze točila (šlo o platy cca 1200 lidí, průměrně kolem 19 000). Tenkrát se tím zabývalo i vedení naší firmy a jedinou obranou bylo doporučení zaměstnancům, změnit banku. Většina to udělala. Přitom jiné platby spolehlivě připisovala spořitelna naprosto spolehlivě taky do dvou pracovních dní, jak jsem si ověřil pokusem, kdy jsem na manželčin účet poslal z KB 1000 KČ, druhý den byly na účtu. Co si o tom myslet? No ať si každý odpoví sám. Jinak s GE taky nemám nejlepší zkušenosti. Ale libil se mi jejich internet banking. Teď mám účet u KB, všechno funguje naprosto bez chyb, slabinou je jejich internet banking, ale když se s tím člověk naučí, i ten se dá používat.
02.12.2008 11:50 Franta
Taky přidám svou trošku do mlýna. Udělal jsem tu chybu, že jsem se nechal nalákat na kreditku od multiservisu. Vyčerpal jsem z ní 15 000. Přeplatil je o dost velký úrok. Hned potom jsem poslal výpověď v souladu s obchodním a občanským zákoníkem a myslel, že bude pokoj. Jenže ouha, posílali mi dál složenky na pojisku proti neschopnosti platit. Vždy jsem jí odeslal zpět, s poukazem na to, že jsem od smlouvy odstoupil. Marně, stejně přišla znovu. Nakonec na mně vymáhali cca 3000 KČ. A teprve až s jejich inkasním a exekučním byla kloudná řeč, celou věc prošetřili a do týdne mi přišla jejich výpověď, s tím, že nic nedlužím....
18.03.2009 07:53 impje
Na tento článek jsem narazil náhodou, byl umístěn na předních místech ve vyhledávači, původní záměr byl si něco přečíst o spořícím účtu, ale po tomhle článku mě přešla chuť, serióznost se hledá těžko a je založena na zaměstnancích..
27.05.2009 10:14 veronika
a nenapadlo tě,že je to pěkná blbost???já mám u ge spořící účet i vše ostatní a jsem velice spokojená to co nabízí ge na spořící účet ti jiná banka neda...
23.03.2009 13:06 Jokec
A to ještě nevíte, jak se tato "světová banka AAA" chová jinak. Např. na brněnskou firmu Edbusy podala několik trastních oznámení postrádající normální smysl, porušila bankovní a obchodní tajemství. Právě to studuji a pokud to jen trochu půjde, tak ať se američtí smradi s českýma podražákama těší.
29.03.2009 18:41 AJETO
GE MONEY-to je kapitola sama o sobě.Když jsem jim chtěl kdysi doplatit osobně na v bance OK kartu, tak mi sdělili že to není jejich záležitost a nemají s tím nic společného.Tak jak a komu mám teda doplatit dlužnou částku.To čekají asi až na exekuci a myslí že z toho vytřískají víc peněz?
03.04.2009 12:21 Zelot
A není OK karta náhodou produktem multiservisu?? Jestli jsi ji chtěl doplatit bance tak to byl nesmysl. Jako bys chtěl platit rohlíky v železářství :o)
12.05.2009 07:20 Andy
No jo no, když ani nevíš pakoši, že ok kartu máš od GE Money Multiservis, nikoliv od GE Money bank, tak to je pak s tebou těžké :-)
03.04.2009 12:19 Zelot
Jedna paní povídala - takové články mám nejraději. Jestli pak si to vypravěči postupně trochu nepřibarvili?? Autor nepíše o vlastní zkušenosti, ale o tom co sylšel, že se stalo někomu jinému.
15.04.2009 05:40 Richard
S GE mam svoje zkusenosti. Ne primo takovehle, ale o jejich flexibilite a ochotnosti blokovat Vas ucet vim svoje. Jsou to nejvetsi ku... pod sluncem.
13.05.2009 16:44
kraviny
13.05.2009 16:48
Pan Radek si počínal také nepochopitelně,asi nemá zkušenosti,já bych nikdy neodnesl z banky sumu která nesouhlasí s potvrzením-- ať už vyšší,nebo nižší !!!!!!!
27.05.2009 10:08 Veronika
Hele já u GE pracuji a je to dost velká hloupost co tady píše ten"člověk" každému,kdo dělá v bance,je jasné,že tohle není možné...proto se to každému zdá neuvěřitelné...asi jsme mu nedali hypotéku nebo půjčku bo je zadluženej jak prase a tak jen pomlouvá je mi ho líto:-((
27.05.2009 10:09 Veronika
Hele já u GE pracuji a je to dost velká hloupost co tady píše ten"člověk" každému,kdo dělá v bance,je jasné,že tohle není možné...proto se to každému zdá neuvěřitelné...asi jsme mu nedali hypotéku nebo půjčku bo je zadluženej jak prase a tak jen pomlouvá je mi ho líto:-((
09.07.2009 10:05 Kammil
Hmmm... nechápu.
Já tuto banku používám od jejího vzniku (v ČR) a nikdy jsem žádný problém neměl. Nejedná se pouze o chybu pracovníka(ce) ? Člověk není neomylný a stát se může cokoliv...
09.07.2009 14:58 Pitir
Upozornění pro všechny, kteří se nechtějí nechat okrást
Souhlasím se všema, kteří mají byť i sebe menší hořké zkušenosti s GE Money, neboť i já, a to se
pokládám za velice seriozní klienta, s kterým nikdo, jakživ neměl problémy a i přesto, jsem byl GE Money bank nejen okraden o různé skryté poplatky, ale i bylo znehodnoceno, té doby než jsem měl s nimi co dočinění mé dobré jméno. Vystupování pracovníků, které je přinejmenším arogantní a možno přirovnat jejich inteligencí houpajícímu koni, na pobočce, kterou navštěvuji, je víc, než dost divné, neboť při požádaní o provedení nějaké služby, se na mne dívaly zcela nechápavě, ale zas co jím nemůžu upřít na druhou stranu, věděli co to bude stát a dokonce se nestyděli si i to hned říct, aniž by tu službu provedli. Lidi, dejte si pozor na tyto novodobé zloděje a lichváře!
24.11.2009 19:47 Petr
Zajímavý případ.
Myslím si že pokud by ten pán přišel do hodiny s penězma tak by se nic takového nestalo. To svědčí o jeho nezodpovědnosti... nezvedá telefony atd. Tohle byla dost blbá situace a myslím si že ta pokladní musela být zralá do Opavy. A on si také měl přepočítat své peníze jak odcházel od pokladny co kdyby mu dala o sto litrů méně... to by tam byl jak na koni. Chci říct, že každý z nás dělá chyby ale v tomhle bych zase pochvalil pobočku že se postavila za svého zaměstnance a takhle zareagovala.

15.01.2010 10:52 milda
oppravdu GE je sebranka podvodníků. . v jejich akci jsem si zde zřídil spořicí účet s 3, 5% uroku a vložil značnou částku--už po měsíci mi byl doručen přípis že urok je snížen na 3% a na konco roku jsem zjistil že byl snížen na 2, 5% o čemž mě ani neinformovali takže behem půl roku snížili úrok o 1%
Ale uroky z úvěrů 10-20% určtě nesnížili---prostě si z lidí dělají dojnou krávu se ktrou si dělají za svěřené peníze co chtějí
08.02.2010 22:47 Honza
Nemám tak hroznou zkušenost. Ale za zmínku stojí že s této banky taháme peníze ze zrušeného účtu, sice si Vás ochotně přepojují na jejich helpdesku. (5 lidí a s toho ani jeden není nic schopen říct) 6. člevěk vysvětlí výpovědní lhůty krom toho že jsou několikaměsíční tak účet už neexistuje 5. měsíc a peníze jsou v nedohlednu

hezké :-)
18.02.2010 19:09 Libor
Celkem bych tomuto věřil. Mám obdobnou zkušenost z RaiffeisenBank. Loni jsem jim vracel kreditní kartu nikdy neaktivovanou... Pracovnice ji střihla. Mám papír že pokud ji neaktivuji v podstatě jsem s žádnou smlouvou nesouhlasil a žádný kreditní účet nemám a ejhle letos mi začly chodit poplatky k účtu za nepoužívanou kreditku kterou jsem vrátil. Tak kdo to za našimi zády aktivuje. Stížnost na CNB je ve hvězdách, finanční arbitr je měkota tak co s nima... snad jen střílet...
09.04.2010 14:38 Josef
Před časem jsem nutně potřeboval půjčku 1000, - Kč. Potřeboval jsem to pro známého, kteý se dostal do svízelné situace. Já jsem odpůrcem půjček a dluhů. Raději počkám až si nastřádám z mizerného důchodu 7500, - Kč. Když jsem se informoval, zdali mi Gemoney Banka půjčí, dostal jsem odpověď že potřebují moje identifikační údaje, včetně rodného čísla. Toto jsem v žádném případě nechtěl (vím že zaměstnanci úřadů a jiných institucí, tyto údaje prodávají různým společnostem a nedá se jim to dokázat) avšak na úpěnlivou prosbu známého jsem souhlesil. Po 30. minutách mi pracovnice banky sdělila, že úvěr nebyl schválen. Proto jsem okamžitě požádal o výmaz mých osobních údajů. Pracovnice mi sdělila, že to nejde, že budu muset zaslat žádost o vymazání do Prahy. To mě šíleně rozzlobilo a nechápu proč to předat tyto údaje do centra před několika minutami šlo a teď to nejde. Když jsem oponoval dostal jsem vyhrůžku, že na mě zavolají ochranku. Na základě této zkušenosti věří pánovi z minulého příspěvku a ve své pojmenování už této bance neřeknu jinak než Banda Gemoney.
01.05.2010 09:19 tomaso
Tak tohle to je největší hovadina kterou jsem slyšel. Tohle se opravdu stat nemuze v zadny bance. V GE pracuji ale ye by se neco takoveho stalo, to fakt ne.
11.06.2010 11:02 michala
hezký, mě stačí když mi GE volají nonstop i během víkendu v 21h, kvůli 90kč nepovoleného přečerpání limitu :D už se nemužu dočkat až budu moc tenhle učet zrušit. .
10.02.2011 11:35 jana
Zdravím a uplně se tomu co GE mony bank provedla se ani trochu nedivím protože to co oni zkouší i na obyčejné lidí je fakt síla můj přítel má také konto u GE a bral si úvěr ten se doplatil a stále z nás tahají peníze vlastně už za nic co jim jde výborně je posílat výhružné dopisy o exekuci doufám že až se vše vyřídí o zrušení konta tak konečně bude klid jen jedno jediné už nikdy nic společného s touto bankou!
21.02.2011 11:51 jan
jojo to jsou pekni smejdi, me taky operatorky nechteli po vyslechu(jmeno, prijmeni, adresa, obcanka, rodnycislo, telefon, posta, zamestnavatel) uznat ze jsem pravoplatnym majitelem uctu az jsem se doslova nastval a primo do telefonu jsem upustil jedno vulgarni slovo tak teprve se milostpani operatorka hodlala se mnou bavit, mam taky gemoneybank a taky hned jakmile dostanu prachy na ucet hned ho totalne vyluxuju a dnes jsem si chtel pres internet banku overit zustatek a nedostal jsem se tam myslem jsem ze je to prohlizecem a tak jsem vyzkousel vsechny ktere mam a stejne to neslo, pak jsem chtel platit u benzinky a pry nedostatek financnich prostredku a nakonec jsem chtel pres bankomat zkontrolovat zustatek a bankomat nesel, mektal anglicky neco o virtualni pameti ci co proste hnus
25.02.2011 08:38 Martina
Dlužila jsem GE money 11000Kč, , , z toho jsem splatila 9000Kč, jelikož jsem další 3000Kč delší dobu nemohla splatit, přišel mi od banky dopis, ve kterém mi sdělili, že moji pohledávku prodají. Když jsem se šla informovat na pobočku této banky úřednice mi nedokázala odpovědět ani poradit co s tím dál. Za pár dnů mi přišel další dopis, že moje pohledávka je prodaná. Ale ne 3000Kč, ale celých 11000Kč. 14dnů mi trvalo sehnat 11000Kč na splacení, když jsem na firmu, co odkoupila mou pohledávku zavolala kolik jim přesně mám zaplatit, nestačila jsem se divit z 11000Kč bylo 2000Kč. Jen jsem Vám všem chtěla říct jak to tu ve státě divně funguje pro běžný lid. Když někdo dluží miliony, skoro nic se neděje, ale když běžný občan dluží 3000Kč tak to už je to VELKÝ problém.
25.02.2011 08:46 Martina
Ne 2000, ale 2000Kč
01.04.2011 13:24 Danny
Kde máte důkaz? ? ?
18.08.2011 10:14 Jouda
Tato banka je opravdu kuriózní. Není schopna provést z účtu klienta automatickou úhradu celého zůstatku (splátku) na účtu kreditní karty, pouze minimální splatné částky. Počítá s tím, že klient může zapomenout, je v zahraničí nebo onemocní a musí platit úroky i když na účtech má dostatek peněz. Rovněž tak tato banka neumožňuje, aby si klient v internetbankingu nastavil autosweep. Prostě disgusting.
31.08.2014 08:15 Martin DX
Chci se podělit, měl jsem účet u GE a zrušil jsem ho, a po 2 měsících mi přišel dopis, že dlužím za vedení účtu kterej je dávno zrušenej, tohle je už fakt hnus, ještě že už u nich nejsem, pořád by mi vyhrožovali ať platím za něco!
31.08.2014 08:16 Martin DX
Chci se podělit, měl jsem účet u GE a zrušil jsem ho, a po 2 měsících mi přišel dopis, že dlužím za vedení účtu kterej je dávno zrušenej, tohle je už fakt hnus, ještě že už u nich nejsem, pořád by mi vyhrožovali ať platím za něco!

Přidat komentář